Matte säger:

Hej alla underbara läsare! Jag är hemskt ledsen att behöva säga det här (åter igen) men det kanske kommer bli lite glest med inlägg nu, i alla fall fram till höstlovet vecka 44. Självklart kommer jag... (ehm förlåt Lurvas) skriva, fast inte lika ofta. Anledningen är enkel: Gymnasiet tar död på mig! Jag hinner knappt med Lurvas IRL! Natur-linjen är kul och bra, men en plåga vissa perioder. Särskillt som min skola har bestämt sig för att ha högre tempo än alla andra skolor! :S Till exempel:

Läxor till tisdag (i morgon): 80 ord att kunna på både britisk och amerikans engelska. Runt 10 sidor Fysik om avancerad optik och dessutom åtta supersvåra uppgifter! Ett nytt kapittel i spanska med meningar, glosor och ett nytt grammatikavsnitt. Kemi om elekroner och alla olika skal hit och dit som man inte fattar ett skit av!

Och dessutom har vi spanskaprov och kemiprov nästa vecka (tisdag och fredag) som vi fick reda på i slutet av förra veckan (!) så ni kan förstå att jag inte har så mycket fritid. Dessutom har jag börjat i en ny grupp på simhoppet (alltså en nivå svårare). Haha life is hard. Men jag ska inte klaga, ville bara förklara. (a) Så jag kämpar på här med los deberes! Hehe snacka om no-life idag har jag pluggat konstant i sex timmar efter skolan. Pussar på er, Lurvas hälsar! <3

Kommentarer
Postat av: Hundmodebloggen/Emma

SV: Ja, då blir man besviken. Synd.



Oj, vad mkt du har att göra i skolan! Men kämpa på du, klart läxorna och Lurvas IRL måste gå först! :)

2008-09-22 @ 22:45:00
URL: http://poshpoodle.blogg.se/
Postat av: Linda

oj hjälp! du verkar ha fullt upp! ta det lugnt bara!



KÄMPA PÅ från mig och Bertil

2008-09-23 @ 18:46:19
URL: http://bertilblogg.blogspot.com
Postat av: Hanna & Vovven Jessie

Kämpa på så ska det går bra ska du se! Lycka till! Kram Hanna & Jessie <3

2008-09-24 @ 19:34:34
URL: http://jessieshundblogg.blogg.se/
Postat av: stallpetersson

Ta det lungt finns något som kallas magkatarr det vill du inte ha! slappna av och ta livet som det kommer :)

2008-09-30 @ 17:36:30
Postat av: Linn johansson

Men du 80 ord vad då inte så jättekul :(

dumbolina

2008-09-30 @ 17:39:45
URL: http://..................
Postat av: Zack_Alice

Så mycket läxor!? Att du orkar!!! Men kom igen du klarar det nog...

2008-09-30 @ 17:39:47
Postat av: Anonym

ajdå lät tufft :S jag tror jag förstår dej <3

lycka till :P de kan behövas antar jag :D



kram josssan_

2008-09-30 @ 17:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test