Matte är sjuk, jag är cirkushund

Matte är sjuk :( Det är tråkigt för då orkar hon inte busa med mig. Vi har inte varit och lekt i parken tillsammans på fyra dagar nu! Men som tur är finns ju husse och hanne. I går var matte lite piggare och vi hade cirkusföreställning. Mest applåder fick vi när jag utförde mina alldeles nya trick: Gå på baktassarna och high five med varannan tass. Sen har jag också blivit mycket duktigare på att snurra runt. Rulla runt är fortfarande alldeles för svårt, men matte har inte gett upp! Dessutom blev hon inspirerad av en av kommentarerna här på Lurvasbloggen; den hunden kunde nämligen buga. Undrar hur hon ska gå till väga för att få mig att förstå det!

Matte har ju fyllt 16 också, därför ska vi ha middag ikväll (hon fyllde i onsdags). I födelsedagspresent fick matte bland annat ett ritbord. En liten platta med en specialpenna till, det man ritar hamnar i datorn. Titta vad fin jag blev: (Mattes kommentar: Det är hur svårt som helst!!)


Kommentarer
Postat av: Hundmodebloggen/Emma

Grattis på födelsedagen, matte - och krya på dig!

Vad kul med cirkusföreställning, Lurvas verkar grym på konster. Men det där med päls ner till marken verkar inte så skoj. Vi struntar också i utställningarna nu när vi har testat.

Kram på er!

2008-09-14 @ 15:57:26
URL: http://poshpoodle.blogg.se/
Postat av: Anonym

jasså :P bara å träna då <3 å grattis i efterskott :P kram josssan_

2008-09-30 @ 18:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test