Lurvas blogg försummas

Matte säger:
Hej! Jag sitter här på en håltimme i skolan och upptäckte till min fasa hur försummad Lurvasbloggen är ! Statestiken har försämrats en hel del och inläggen är innehållsfattiga och tråkiga. (De flesta). I början skrev jag.... ehm förlåt Lurvas, i stort sett varje dag med härliga bilder och layouter till varje inlägg. Vad har hänt? Jo lilla matte har börjat gymnasiet och alla aktiviteter är igång och dessutom har jag kommit igång med Lurvas lydnadsträning som tar runt en timme på eftermiddagen också. Sen ska det träffas kompisar, pluggas och simhoppas. Jag hinner inte! Och när jag hinner så har det inte hänt nåt som är värt att skriva om så då blir det sånadär trista korta inlägg. Fy matte! Jag måste börja rikta in mig på något så att jag alltid vet vad texten ska handla om... typ... Aja jag jobbar på det. Jag har dessutom inte hunnit fundera så mycket över den spännande tävling som snart kommer, men den kommer!!! Håll ut kära läsare och släpp inte taget om Lurvasbloggen!!! 

Kommentarer
Postat av: Hundmodebloggen POSH POODLE

Klart vi inte gör!

Här har ni alltid två trogna fans :)

/Emma & Maggie

2008-09-03 @ 23:48:05
URL: http://poshpoodle.blogg.se/
Postat av: Linda

Två till trogna fans!

Linda och Bertil

2008-09-04 @ 20:07:45
URL: http://bertilblogg.blogspot.com
Postat av: stallhyllan

Super bra!!

2008-09-30 @ 17:42:53
Postat av: stallhyllan

Super bra hemsida!Jag älskar den!

2008-09-30 @ 17:44:20
Postat av: Anirtak

Vad sööt Din hund är!!! Min hun är bästa kompis med en hund av samma ras!

2008-09-30 @ 18:01:17
Postat av: Jessi

Hej! Jättesöt hund & jättebra blogg! Lauorina

2008-09-30 @ 18:06:22
Postat av: Anonym

underbra blogg och jättesöt hund <3







kram josssan_

2008-09-30 @ 18:08:49
Postat av: Anonym

underbra blogg och jättesöt hund <3







kram josssan_

2008-09-30 @ 18:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test