Kalashelg!

Det har varit en jobbig och spännande helg. Mattes syster kom som sagt med sin stora lilla familj. Hennes tvillingpojkar var först lite smårädda för mig men det släppte fort och vi har busat hur mycket som helst! De blev överförtjusta när de fick lov att gå med mig i koppel i parken. ^^, Dock inte lika förtjusta när de skulle åka hem... Men jag har i alla fall haft en händelserik helg. De var väldigt snälla mot mig - men otroligt busiga, så jag har haft fullt upp. Matte tog massa bilder men de flesta blev suddiga. Ta en titt på de som blev någorlunda:

kö
Lurvas in the park

f
Jag och Ludde leker med pinnar!

kä
Suddig bild, observera det nya flexikopplet :)


Jag och Victor påväg hem "själva"

äl 
Mys i soffan efter den långa promenaden.

Voff!

Kommentarer
Postat av: Hundmodebloggen/Emma

Vilken söt trio buspojkar! :)



SV: Nä, sitter kläderna inte bra så är det ju ingen idé. Hoppas Lurvas klarar sig utan, eller att du hittar något som passar riktigt bra innan vinterkylan kommer!

2008-09-21 @ 22:48:22
URL: http://poshpoodle.blogg.se/
Postat av: Linda

Pojktrion var ju sockersöta!



Kram

Linda och Bertil

2008-09-22 @ 19:59:02
URL: http://bertilblogg.blogspot.com
Postat av: Liz

Vad kul för lurvas att få busa lite extra hehe.. Bilderna var fina även fast de var lite suddiga. (sorry att det blev fel o förra men, men...



Highter

2008-09-30 @ 17:40:08
Postat av: Linn johansson

Det är skönt att gå en primmis ibland :)



Dumbolina <3

2008-09-30 @ 17:40:46
URL: http://..................
Postat av: Zack_Alice

kul med mycket bilder!!!

2008-09-30 @ 17:41:03
Postat av: Anonym

lät som en rolig dag <3 haha va gullit :P



kram josssan_

2008-09-30 @ 17:51:14
Postat av: Mantra

Gud vikka gulliga bilder. Synd att några blev suddiga men annars va dom urgulliga.

Snyggt flexikoppel xD

2008-09-30 @ 18:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test