Dum vovve i spegeln!

Matte är fortfarande sjuk. Men det är rätt bra för då kan hon vara hemma med mig. Idag hade jag en längre fight än vanligt med den dumma dumma hunden i spegeln. Han är liksom vit och rätt liten, väldigt kaxig och lite dum. Undrar hur han tar sig från sovrumsspegeln till hallspegeln!? Det är ett mysterium. Idag hade han i alla fall lagt beslag på min leopardkudde och det gör man inte ostraffat! Fast lite läskig är han endå för han skäller så högt. Matte filmade men vi får ursekta ljudkvalitén. Ljudet är nämligen uppskruvat på högsta möjliga för att ni ska höra när jag morrar, vilket gör att det brusar i bakgrunden. Aja, ni ser i alla fall mig och det är det viktigaste eller hur!

Voff!

Kommentarer
Postat av: Linda

härlig film! Lycka till med träning och kämpa på!

kram Linda och Bertil

2008-09-15 @ 18:19:46
URL: http://bertilblogg.blogspot.com
Postat av: Alisa

Haha nej men gud vad söt. Vår lilal Gizmo låter preciiis likadan!

2008-09-17 @ 21:32:48
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: PlugIn

Nää, vad gullit!<33 Helt kär i Lurvas<3333 Så fort jag hittar hem till dig ska jag komma och sno honom x3 Elr så kan vi helt enkelt byta hund?8D Har en Leonberger på ca. 30kg 8) Hehe, men nu ska jag inte prata om det! Jag tkr din blogg ÄGER:D Ä-G-E-R!!



Kram från: PlugIn

2008-09-30 @ 17:45:03
Postat av: Lia

Åå vilken söt film undrad just hur snabb hunden i spegeln är som kan komma från den ena spegeln till den andra..

2008-09-30 @ 17:45:50
Postat av: Divense

Jäääääättesööööööt vovve xD Skulle sno han om jag kom hem till dig, vilket jag hoppas att jag inte gör, för din skull alltså^^Men iaf, älskar ditt sätt att skriva, bloggen, ALLT!! Bra jobbat<33

2008-09-30 @ 17:53:27
Postat av: Mantra

Hahah xD Vikket gulligt ljud

Min papillon hon morrar så och hon tror hon e så kaxig. Det värsta ä att hon uppfostrats av schäfrar så hon tror hon sj ä en xD Dumma gulliga småhundar asså <3

2008-09-30 @ 17:53:56
URL: http://freewebs.com/waterstreams
Postat av: Anonym

asså så j***a söt <3 önskar de vore min vovve <3 älskar värkligen lurvas kram josssan_

2008-09-30 @ 18:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test