Sjuk

Hej alla! Jag är lite sjuk, men jag vet inte riktigt vad för sjuk. Kanske nån där ute vet? Jag har lite "noskvalster-symptom". Men jag kräks också, och är lite hängig. Fast jag äter som vanligt... Undrar vad det kan vara. Det var inte så länge sen jag var hos veterinären, som trogna läsare vet, men de kunde inte hitta nåt direkt fel på mig.

Annars har jag haft en ganska trevlig dag. Matte var på ansiktsbehandling och Hanne tog med mig dit när hon var färdig, sen gick vi hem genom parken medan matte åt korv. Jag fick smaka! :) Jag har också varit med husse på ett jobb-ställe idag, vi gick en långpromenad dit så jag sov hela förmiddagen nästan. I morgon ska vi åka bil till Köping och göra massa ärenden. Jag gillar inte att åka bil men att träffa folk är kul! Skriver mer om morgondagen..... kanske i morgon?!
Voff!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test