Ny tröja från Dogfever

Äntligen har matte kommit på att mina två tröjor som jag så stolt bar för ett bra tag sen nu, är för små! Så idag efter skolan inhandlades en varm och mysigt stickad tröja som passade perfekt! Dock käns det fortfarande lite småkonstigt efter trimmningen (jag var hos frissören igår) så tröjan gjorde det inte precis bättre... Men när kylan tränger in genom min luddiga päls blir det nog jätteskönt. Tyvärr regnade det när matte skulle fota så bilderna blev tagna i hallen.

+ Wow vad mkt fans min blogg har fått! Massa kommentarer senaste veckan, fortsätt så! Tusen tack och slick i ansiktet! ;)

sa



df

h

Tills vi hörs igen, Voff!

Kommentarer
Postat av: Februarie

Åhh, vad sööt!!

Vad är det för ras?

2008-10-02 @ 17:38:27
Postat av: Hundmodebloggen/Emma

Snygg outfit Lurvas! Det blir nog skönt för honom med stickat i höst. Har ni varit på Small to big? Känner igen tröjan ;)

När det gäller luggen: Börja med bara en gummisnodd. En pytteliten, som sitter så hårt att han inte kan krafsa av den. Men själva tofsen får inte sitta hårt eller strama det minsta. Gör det till en daglig rutin att kamma och sätta upp luggen. Lek sen en stund efteråt, så han glömmer vad han precis fått i pälsen. Han kommer att vänja sig jättefort. Sen kan du "utöka", först med en snodd med liten rosett på och till sist med ett spänne. När jag har spänne på Maggie sätter jag ändå alltid en liten gummisnodd först, då håller det.

Lycka till! Och kul med så många läsare! :)

2008-10-03 @ 01:36:54
URL: http://poshpoodle.blogg.se/
Postat av: Nadja

Hej!

Jag har precis köpt en maltes av Maria som du. Och undrar vart du klippte lilla lurvas? Tycket det blev bra. Och hur gammal han var när ni klippte honom för första gången.



Vore roligt att ses i humlan någon dag.



Mvh Nadja Falkstranden

2008-11-07 @ 11:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test