KTH!

Idag sprang matte EG-loppet (en obligatorisk springtävling i hennes skola) och jag kom och mötte! Jag tar ansvar som hund jag, självklart är man först där att slicka när ens matte springer i mål!! Sen kutade vi runt halva skogen för att hitta en viss Carro som hade mattes tjocktröja... Without success tyvärr! Hon hade redan dragit hem. Men vi satt där ett bra tag, jag och matte, utanför KTH hallen där alla från skolan bytt om innan EG-loppet. Och ni kan ju tänka er att jag blev en attraktion! Jag hade inget emot publiciteten, särskillt kär är jag i mattes klasskompis Charlie (Charles) som jag har träffat förut. Vi satt och pussade på varandra jättelänge medan matte försökte ta kort med sin superdåliga mobilkamera.
     I helgen ska matte, husse och Hanne försöka ta sig till Ikea. Det har de sagt länge nu. Tyvärr tror jag det betyder att jag blir ensam hemma, men matte har lovat mig en ny goseråtta om jag är duktig. För Ikea har nämligen öppnat hund-avdelning! Har ni hört det? Det hade inte jag förrens matte talade om det. Ha det så bra tills vi hörs igen!

df
Utanför KTH. Lite nervös av nån anledning...

sdf 
Vi gosade medan matte sprang runt på jakt efter den försvunna Carro!

gh
Försöker klättra upp för ryggen... Spegeldörren var ju ivägen där fram! :(

Voff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test