IKEA-söndag

Enligt husse och Hanne är söndagen den sämsta dagen man kan åka till IKEA, men matte ville absolut dit! Så sagt och gjort, och jag fick vara ensam. De kom hem med massa nya saker. Bland annat fick jag en ny gose-råtta!!! Precis som matte lovat. Gissa om jag blev glad?! Sen gick vi ut i spöregnet, jag och matte. Innan det fick Hanne lov att sprätta upp min regnjacka - det hon för någon månad sen sytt in. Nu passade den nämligen perfekt precis som den varit från början! Jag har blivit stor kille! Först vägrade jag röra mig, dels för jackan och dels för regnet. Jag skakade och frös. Men när jag väl kommit på att jackan faktiskt inte hindrade mig från att springa runt som vanligt så vart jag superglad. Jag blev inte blöt! Så det slutade med att jag och matte jagade varandra mellan träden i regnet så höstlöven yrde runt benen på oss. Härligt!

äö
Efter promenaden - jag ser alltid så ynklig ut på foton!! >:(

das
Sen badrocken. Den är alldeles för kort, men sitter bra runt magen så...

hhjghj
Ny råtta. Och den är hel!!!

öä
På mattes nya underbara matta :)

Voff!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg osv. Bra text osv! Men inte alls en fin layout!

2008-10-05 @ 20:28:11
URL: http://cassandral.blogg.se/
Postat av: Hundmodebloggen/Emma

Lurvas är så söt! :)

Ja, visst blev klädskåpet fint! Jag är supernöjd. Och det är så skönt att ha allt samlat på samma ställe. I morgon hoppas jag på lite spännande post, med lite nytt vi kan hänga in i garderoben ;)

Förresten är det klart att vovven ska ha lite glass ibland! :) Många undrar om Maggies mage verkligen tål alla godsaker, men den verkar vara gjord av stål :P

2008-10-06 @ 00:43:54
URL: http://poshpoodle.blogg.se/
Postat av: Anonym

den är fin, men bakgrunden o headern funkar nt.

förresten håller ja på m min.

2008-10-06 @ 16:14:26
URL: http://cassandral.blogg.se/
Postat av: Sara

Våra katter har en precis likadan råtta x']

2008-10-11 @ 19:37:45
URL: http://sarahedengrens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test