Höstlov!

Nu har matte höstlov! Vilket gynnar mig också eftersom hon har med tid med mig. ;) I morgon har vi planer på att gå till djurgården eller liljanskogen och på onsdag blir det nog valpträff igen. Halloween närmar sig också, på fredag ska vi ha middag för några vänner till Hanne och husse. Då ska jag ha min nya halloween-tröja, matte tränar mig genom att låta mig ha på mig den lite då och då eftersom jag fortfarande är rätt ovan. Jag har dessutom lärt mig att (ibland) hoppa upp i soffan. Själv!
Voff!

Kommentarer
Postat av: Hundmodebloggen/Emma

Då är det ju bra att ni tränar korta stunder :) Om han har tröja på under skogspromenaden i morgon lär han väl knappast kunna stå still ;)

Vad härligt med höstlov!

2008-10-26 @ 21:56:38
URL: http://poshpoodle.blogg.se/
Postat av: Monica Hansen

Så bra! Då kan du hoppa upp och stjäla allas godispåsar:)

2008-10-27 @ 08:27:41
URL: http://gingerbeerblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test