Härlig dag med matte

Idag var jag med matte på stan. Vi gick först runt i massa affärer och det var jobbigt, men sen satte vi oss och fikade. Eftersom jag var med fick vi sitta utomhus, som tur var hade jag en tröja på mig. Matte hade tagit med godis till mej så jag hade det bra. Sen gick vi till parken en stund och då blev jag überglad och sprang runt runt runt! Sparar utrymme för massa bilder nu. :)


Jag slickar i mig latte-skum


En brownie som jag tyvärr inte fick smaka av
 



I parken, dom få sekunderna jag satt still (!)


Jag när jag.... är allmänt söt (a)

Voff!

Kommentarer
Postat av: Monica Hansen

Nääeee... nästa gång du känner doften av en brownie ska du hoppa upp och hugga den och springa fort fort! skrattar

2008-10-28 @ 09:22:06
URL: http://gingerbeerblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test