Fotomaraton bland höstlöven

Idag gick matte och jag först ut tillsammans med mattes kompis Linnéa på valpträffen i Humlan vid 12-tiden. Sen gick jag och matte ut själva på eftermiddagen och strosade runt. Då passade matte på att fotta lite i Humlan så ni ska få se hur denna fantastiska park ser ut där jag är minst tre gånger om dagen. Dessutom var det, här om dagen på valpträffen, två duktiga fotografer där som fottade oss medan vi lekte. Matte fick två bilder. En rätt dålig bild på mig när jag är med tre andra valpar och en där matte håller i mej. Dessvärre tycker matte att hon blev förskräklig på den bilden (som vanligt) så hur mycket jag än voffar på henne vägrar hon lägga upp den! Men jag lyckades övertala henne att lägga upp bara det som är på mig, så det kan ni få se. + fotona vi tog idag naturligtvis! :)


Jag när jag misstänksamt stirrar på en traktor längre bort(!)


Början av parken, med gatan där längst bort

fgd
Lite mer park... Det är svårt att visa precis hur stor den är - den är stor!



Under ett träd med "draperi-grenar"


Det finns faktiskt en tråkig liten hundgård... Men jag gillar inte den!


Inte när man får springa fritt på alla stora gräsmattor! (För det får jag!) :P


Hjälp man drunknar nästan i löven!!!


Jag kommer alltid när matte ropar! Särskilt när hon har godis (a)


Visst blev jag söt?! (a)

Fina bilder va?!
Voff!

Kommentarer
Postat av: Hanna & Vovven Jessie

Jätte fina bilder, något tips på hur man kan fota så fint och hur man lära hunden komma när man ropar XD

2008-10-15 @ 19:34:40
URL: http://jessieshundblogg.blogg.se/
Postat av: Hundmodebloggen POSH POODLE

Jättefina! Japp, Humlan är bekant och en bra plats för en liten hund att springa lös på. Så länge man har koll på hunden, kan kalla in den och ser till att den inte stör någon, så tycker jag att det är löjligt att man riskerar böter :(

2008-10-16 @ 02:22:00
URL: http://poshpoodle.blogg.se/
Postat av: Monica Hansen

Världens sötaste Lurvas!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test