Error & tröjor

Vill passa på att säga att de e nåt konstigt me blogg.se just nu och det är därför halva det förra inlägget saknas. Tänker inte göra nåt åt de nu men fixar de så fort allt är som det ska!


Så länge vill matte visa den här underbara tröjan från Doggie Dogwear, jag tror att jag kommer att få den till jul. Visst är den fin?! Sen ska matte också ta med mig till Small to big för att fylla på min "garderob" med en vinterjacka. Tror matte är inställd på gult, men vem vet hon kanske hittar nått mycket snyggare!

Kommentarer
Postat av: HUNDMODEBLOGGEN SVARAR

Tack Lurvas! :)

Hoppas du får tröjan, den är jättesnygg! Jag ville också ha en men den var slut i min storlek.

/Maggie bus

2008-10-20 @ 23:37:06
URL: http://poshpoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test