Utmaning!

Vi har fått en utmaning från Maggie i Poshpoodle-bloggen. Självklart antar vi den. Den går ut på att berätta 7 sanningar om sig själv och sen utmana 7 andra. Eftersom vi inte känner så många som bloggar så utmanar vi bara 4 stycken.

Matte:
  1. Jag är stressad men oerhört lat. 
  2. Jag är lite kär... i tre samtidigt (a) 
  3. Jag tycker det kan vara jobbigt (ibland!) att gå ut med Lurvas.
  4. Jag tycker att skolan kan vara rolig men jag hatar läxor!
  5. Jag är livrädd för att inte få en bra framtid.
  6. Jag har aldrig färgat håret 
  7. Jag har aldrig rökt/varit full

Lurvas:

  1. Jag vill helst somna medan lyset är på.
  2. Jag har lite noskvalster.
  3. Jag tycker bajs är lite gott...
  4. Jag älskar att tigga och ofta fungerar det.
  5. Jag springer förbi hundarna och istället fram till deras ägare.
  6. Jag är i stort sett alltid smutsig förutom i typ två sekunder efter att jag badat.
  7. Jag har varit hos frissören två gånger.

Vi utmanar: Jessie, Monica, Bertil och okänd - alltså vem som helst!
Fler känner vi inte som har hundbloggar! X'D


Kommentarer
Postat av: Hundmodebloggen/Emma

Vad gulliga ni är :)

Och schyst att ni hakade på utmaningen! Bra att du aldrig har rökt, det är ett h-e att sluta ... ;)

2008-11-07 @ 05:16:23
URL: http://poshpoodle.blogg.se/
Postat av: Monica Hansen

Monica Hansen eller annan Monica?

2008-11-07 @ 18:03:04
URL: http://gingerbeerblog.blogspot.com
Postat av: Monica Hansen

Måste vara annan Monica för jag har ju ingen vovve, eller hur?



Ha en go fredagkväll, här ska det tittas på rocktema i fredagsfinalen i Idol:)

2008-11-07 @ 18:03:51
URL: http://gingerbeerblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test