Vad är vandalisering?!

Hur kan hon se att jag tuggat på skorna? Det är ju inga märken!!  Husse och jag hade en lång gos-stund idag
Hej hej!

Jag har fått en svaghet - skor! Matte och Hanne ställer undan sina skor men husse har dem oftast (eller ja alltid) framme. De är oemotståndliga. Nu har jag ju förstått att det inte är uppskattat att jag gör detta så jag försöker vara så diskret som möjligt. Och jag tycker att jag lyckas, det är väääldigt sällan någon ser mig tugga på skorna. Jag slutar så fort jag hör fotsteg närma sig. Ändå säger matte alltid (lite ironiskt): "Men Lurvas, har du vandaliserat husses skor nu igen," Hur kan hon veta????? Jag förstår inte. Kan människor se genom väggar, det kanske de kan. Får kolla igenom mattes böcker det kanske står nått om det där. Ska försöka att inte äta upp böckerna.... Försöka alltså...

Just det, matte kom in på sitt gymnasium. Hon fick ett brev i morse och har inte sovit på typ hela natten. Grattis matte jag är så glad för din skull! <3 Sen har jag en till kul grej att tala om som jag har glömt. Mitt galler har flyttats ut på balkongen som hör till mattes rum! (se bild). Ja en balkong är som en mini-mini altan som sitter fast på fönstret högt uppe i luften. Fråga mig inte hur. Så när dörren dit är öppen kan jag gå ut! Och när de äter middag på balkongen kan jag vara med! :D Jag håller på att bli rumsren nu. Oftast säger jag till när jag är kissnödig. Det enda som saknas är att jag lär mig kontrollera min lilla blåsa men husse säger att jag lär mig det med tiden.  
                        Ja, här ser ni vad bra jag har det!
Sen vandaliserade matte och Hanne mig! För sen skulle jag schamponeras och jag hatade det. Usch vad jag skakade. Men efteråt fick jag sitta i mattes knä och bara gosa, har nog aldrig uppskattat det så mycket som jag gjorde då. Och så fick jag torka mig och ruska på mig och äta en bit frikadeller som jag såklart njöt fulla drag av. Och sedan skulle jag kammas och öronen skulle torkas och genomsökas. Vad nu det skulle vara bra för. Resultatet av mattes ständiga fotografering kan ni ta del av här:

Vem kan tycka att det här är snyggt?? Jo, lite sötare kaaanske. Matte tyckte i alla fall det. Men fortfarande blöt som en.... disktrasa? Ingen ska få ta mig till badet igen! INGEN! (Ni ser mig inte va?!) Tidigare tagen bild som matte bara var tvungen att slänga in!
Voff!

Kommentarer
Postat av: Louise Hultman

Hej Lurvas!!!

Det var jätteroligt att träffa dig idag och det tyckte nog pappa också.Du är jättegullig och jättesöt men väldigt bitsugen.Din blogg är jätterolig och välgjord och färgerna är jätte fina jag gillar mest alla bilder och videos så fortsätt att lägga ut flera Puss och kram från Louise som du lekte med idag!!!

2008-07-19 @ 20:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test