Lång och jobbig dag

Nu är jag trött, men jag busar ändå i min säng trots att matte sagt åt mig att sova. Jag vill inte! Idag vart till en jobbig dag efter den lugna förmiddagen. Vi åkte tillbaka till mattes syster som vi var hos på midsommar och där var det kalas - Mia fyllde 40! Det var ganska mycket barn där och massa vuxna. Jag såg inte så mycket av dem i början eftersom matte satt med mig i ett annat rum så jag skulle få ro att sova. Men sedan precis innan vi åkte hem kom två lite större barn och lekte med mig. En flicka och en pojke. De var snälla och jag hade så roligt. I bilen somnade jag i mattes knä, så trött jag var! Men så fort vi kom hem var det ut i parken igen för nu skulle jag kissa! (Vilket jag gjorde också). Och jaha nu är jag pigg och kan inte somna om. Ska försöka ta mig upp i Hannes knä, hon sitter på balkongen. Matte bara sitter vid datorn. Fast vad är det där? Haha! När det blåser springer tidningarna iväg! Måste iväg och jaga dem, hejdå!
Voff!
                              Jag och matte på kalaset. Ett tag fick vi vara själva på altanen i trädgården.

Kommentarer
Postat av: jenny

sötisar :)

2008-06-24 @ 20:54:21
URL: http://jjennymaria.blogg.se/
Postat av: Zook

Liten vovve :) Så gullig .. <3 En liten snöboll

2008-09-30 @ 17:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test