Frikadeller

Jag har precis kommit hem från en promenad. Vi gick mycket längre idag och matte tyckte att jag var så duktig att gå i koppel. När vi kom hem fick jag en bit frikadeller. För er som inte vet det är det kokta köttbullar och det får jag för att jag inte får äta kryddat kött - och stekta köttbullar är kryddade. Innan den här promenaden var jag med matte och en av hennes kompisar till Muffin Bakery där de satt ute och åt lunch. Jag fick sitta i min väska, eller jag låg ner för jag sov.
Sedan köpte de muffins, för det är väl det som är meningen när man är på muffin bakery, och så åt de dem i parken medan jag lekte i gräset och åt bajs. Det var gott men matte blev arg så jag fick spotta ut.

Matte är väldigt nervös idag, för det är idag som gymnasieintagningsbreven kommer. Eller de ska i alla fall komma men de har inte gjort det än. Hon har tydligen MVG i typ alla ämnen och har sökt till ett gymnasium som det är svårt att komma in på, därför är hon nervös. Hon säger att hon gärna vill komma in där men att det är så många duktiga som har sökt dit. Jag tror att hon kommer in! Jag håller tummarna... eller klorna? Tassarna? Whatevs!

Usch jag skulle kunna göra vad som helst för dedär himla frikadellerna det är så goda! Dessvärre vill inte matte se vad som helst. Hon vill se ett nytt trick: Tass. Men jag blir för ivrig för att kunna koncentrera mig. Det blir mest "hopp och skutt". Det är svårt det där. Nu ska jag tigga lite himelska frikadeller. Hejdå!
Voff!

Kommentarer
Postat av: Ida

Bara för att din hund (du) är sötast så kommer ni få en extra besökare då och då :)

2008-06-26 @ 23:41:38
URL: http://whatdidyousay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test