Det bor en valp i spegeln!

                    Jag skojar inte - det är sant ju!
Det är säkert! Han finns där och han följer efter mig. Hur jag än försöker hitta en väg in till honom så går det inte, han liksom sitter fast där inne. Han är liten och vit och ser precis ut som jag - fast inte fullt lika söt. Hur vet man att man är söt? Jo, när bilar som åker förbi en när man är ute på promenad stannar och vevar ner rutan för att hinna ta sig en titt på en - då vet man säkert! Det var allt för nu, skriver mer ikväll. Glöm inte att läsa de tidigare inläggen och kommentera!!!
Voff!

Kommentarer
Postat av: Achia

Haha, hade jag ingen aaaaaaning om (A)

2008-07-01 @ 23:45:42
URL: http://achia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test