Oxelösund

Det känns som om jag har försummat bloggen lite lätt på sistonde. Men det hr varit fullt upp med segling och så. När vi seglade från våra "vanliga" naturhamnar till Nynäshamn blev jag väldigt illamående men det gick över. Jag har träffat en massa coola hundar, bland annat en malteser, och matte har fotat och filmat en del så ni kan se fram emot ett härligt maraton när vi kommer hem. OM vi kommer hem! :P Snart ska vi äta på en liten restaurang. Det var länge sen jag var på restaurang nu men oxfilén jag fick smaka igår var inte så dum den heller. Jag är en bortskämd dovve :'D Idag badade jag i diskhon. Matte och Hanne schamponerade mig och sedan blev jag kammad och det tog typ lång tid liksom. Men nu är jag fin. Det blåser en massa här, med det är lite svalkande i alla fall. Nu ska jag busa vidare.
Voff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test