Galet trött

Oj vad mycket motion jag har fått idag! Matte har ju hört att småhundar inte ska gå så mycket, men varje gång hon såg att jag böjade bli trött lyfte hon upp mig - sådeså! Först lekte jag med Alex på morgonen, då var inte matte vaken. Sen Lekte vi igen senare på förmiddagen och då lekte vi hur länge som helst och det var så kul! Men efter det sov jag som en stock. Senare gick vi en långpromenad på en stig som finns här på ön och som leder till ett halvkänt hus. Det var en tom, bred och fin stig. Det enda dumma med den var alla bitiga myror!! Husse joggade medan vi gick. Sen kom han tillbaka och mötte oss och då hade han redan varit vid huset och kom tillbaka! Han är snabb han. Sen sov jag ännu lägre och märkte inte ens när matte flyttade på mig. Till kvällen fick jag leka med Alex igen medan husse grillade och matte såg på. Det är så kul eftersom Alex och jag är så lika och nästan jämngamla han är bara lite större. Det var en sån exhalterad dag att jag nästan inte åt nånting. Så till middag fick jag frikadeller från en barnmatsburk. Matte skrattar så åt mig för när jag äter nåt riktigt gott så blir det liksom så att jag går upp och ställer mig på framtassarna. Matte försökte filma men hennes kamera har tydligen pajat ihop så de vart inget bra med det. Men ingen fara för min del! Ro hit med fler frikadeller och godsaker så ska jag nog se till att lätta på baktassarna igen!!
Voff!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha, känner igen det där med myror, vår Jack Russel tycker inte alls om de xD Till hösten får vi kanske hem en liten valp vi med, kanske snor din idé och bloggar om honom/henne då, om du inte har något emot det ^^

2008-07-15 @ 21:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test