Två jobbiga kvällar

Jag kunde varken skriva igår eller i förrgår för det har varit fullt upp.
Fredag:
I fredags var det 08-dagen, eftersom det var den 8/8 år 2008. Så stureplan var fullproppat med ungefär 50.000 festande människor! Sen var det också fyrverkerier som var helt storslagna! (se bilder i slutet av inlägget) Matte, husse, Hanne och Hannes väninna och jag gick dit för att titta. Matte gick hem med mig efter fyrverkerierna så jag inte skulle bli orolig. Det enda som var otäckt var att det var så mycket folk.

Lördag:
Igår åkte vi hem till familjekompisar på middag. Jag hade träffat dem förut, det var Caroline och Louise som vi hälsade på på deras land i Gävle för några veckor sen. Jag och Louise lekte jättemycket och det var kul, men lite jobbigt. Jag sov hela morgonen och förmiddagen idag.
Innan vi åkte hem till dem var vi i zoo-affären i Bromma. Jag fick två små tröjor. Matte provade noggrant ut dem så att de inte skulle vara för stora, för små eller obekväma. Tillslut hittade hon rätt och jag stördes inte alls av dem. Det var faktiskt rätt skönt då det var lite kyligt och regningt ute. Sen när vi kom hem fortsatte matte att städa sitt rum. Hon rensade bland sina gosedjur och i högen hittade jag en liten liten rosa handväska som skulle vara till nån nalle eller nåt. Jag lyckades få på mig den alldeles själv när ingen såg, sen sprang jag runt och visade upp mig. (se bild nedan) den var väldigt tjusig!
1 2 3
Voff!

Kommentarer
Postat av: Hundmodebloggen POSH POODLE

Naw, vilken sötnos! Festligt med handväskan! ;)

2008-08-12 @ 04:21:19
URL: http://poshpoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test