På sjön igen!

Hej alla glada läsare! :)
Nu är vi ute med båten igen, den här gången följde Lisa med vilket var hemskt roligt. Fast idag har de mest varit för sig själva och filmat varandra.... låter... kul... Aja! Det har varit fint väder fast blåsigt, vi åkte till Lökholmen (där vid Sandhamn) och jag blev åksjuk. Vid middagen träffade jag en Shih Tzu. Han var rätt trevlig fast inte så lekfull. Jag ville knuffa honom av bryggan för att få igång hans leklust! Men han var för tung... Idag såg jag att söta pudelflickan Maggie på Poshpoodle-bloggen länkat till mig, efter det fick jag en massa besökare! Tack Maggie! <333 Så fort jag lärt mig att lägga in snygga länkar ska jag återgälda det! Nu hoppas vi på sol i morgon så vi kan bada och busa.
Voff!

Kommentarer
Postat av: HUNDMODEBLOGGEN SVARAR

Det var så lite så :)

Kul att lite nytt folk tittade in!

2008-08-17 @ 18:53:47
URL: http://poshpoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test