Matte nervös

I morgon börjar matte första ring på gymnasiet. Hon är väldigt nervös. Jag tror att hon har provat kläder halva dagen för att se vad hon ska ha på sig i morgon... Som om det skulle spela nån roll! Det som spelar roll är att hon kommer att lämna mig hela dagarna nu. Visserligen är husse hemma men, jag kommer att sakna matte så mycket! Men hon har lovat att komma hem direkt efter skolan varje dag. Nej nu är jag självisk, matte sitter faktiskt här och [nästan] darrar som jag brukar göra efter schamponeringen! Bäst jag slickar henne lite på foten... Jag antar att det är vanligt att vara nervös när man ska börja i en helt ny klass, tycker synd om matte. Hoppas det går bra!
Idag var hon och jag hos hennes firssör. Jag fick leka med frissörens malteser Mini medan matte klipptes. Det tog inte så lång tid. Mini väntade valpar så hon var lite vresig när jag ville klättra på henne. Hennes mage var enorm! Annars var hon en mycket söt tik med vit fin päls och runda ögon. Vi har tagit två härliga promenader i Humlan idag då det var rätt fint väder. Träffade en del sjyssta hundar! Vi hörs snart, tack för era fina kommentarer! Fortsätt så!
Voff!

Kommentarer
Postat av: Hundmodebloggen POSH POODLE

Vad synd att du missade premiärfesten! Men jag förstår att du blev trött av skolstarten. Spännande att börja gymnasiet! Hur var nu första dagen?

2008-08-22 @ 03:16:27
URL: http://poshpoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test