Massa nya trix!

Wow ja e ju bara så duktig! På en liiten stund igår lärde jag mig tre nya trick som jag nu kan perfekt. High five, Stå upp (länge) och faktiskt hoppa frammåt två steg, Runt (då jag snurrar runt i en ring, faktiskt utan att ha godis framför mig)!! Är det inte häftigt! Nu kan ni gå till det allra första inlägget för där står alla trick jag kan totalt.

Idag var jag med matte i parken en hel timme för att fira att solen var tillbaka och att det inte regnade. Massa hundar var ute och i inhägnaden träffade jag en stor stor rotwiler och en labrador. Det var roligt att leka med dem. Innan labradoren kom (som var bästis med rotwilern) lekte jag och rotwilern jättemycket. Han tog upp en pinne, sprang iväg och jag sprang efter. Vad spelar det för roll att jag inte nådde upp till hans armbåge?? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test