Lila badrock

Idag var jag med Matte och Lis på ett hundcafé, det var smarrigt. Sen träffade jag en Rotwiler-valp på nio veckor i Tessinparken. Vi busade jättemycket. Hans ägare sa att jag var hans första lekkompis. Han hette Filip. Sen gick vi hem, det var långt. När vi kom hem hade min badrock kommit, ni vet den som matte beställde från Doggie!
1   w
Jag på Himmelska hundar. Beställde                   Jag och Filip leker ^^,
en Chihuahua cocktail.

d   g
   Fick prova den fast jag var torr.                           Kolla fåret! Snyggt va?!


Kommentarer
Postat av: Hundmodebloggen POSH POODLE

Supersöt badrock! Och vad tuff lillen är i svarta tröjan :)

Vi måste också gå dit och fika snart, var längesen nu.



SV: Pyjamasar är jättegulliga, men generellt blir det alldeles för varmt. Vissa små/nakna/korthåriga raser (typ kines och dvärgpinscher) kan frysa på nätterna, särskilt om man sover med öppet fönster, och vilja ligga under täcket. Då kan en pyjamas vara bra, så vovven kan hålla sig ovanpå täcket eller kanske vilja ligga i sin egen säng.

Men annars kan man ju använda pyjamasen som overall på lite kyliga kvällspromenader. Maggie har en i rosa plysch med en pudel på! :)

2008-08-12 @ 17:27:30
URL: http://poshpoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test