Födelsedag

Igår var det Hannes födelsedag. Jag hjälpte henne att äta jordgubbar på tårtan och öppna presenter. Mattes kusin Emma har varit här, och snart kommer mattes Moster och hälsar på. Sedan kommer Lova, Mia och Micke för att äta födelsedagsmiddag och slutligen på kvällen kommer mattes andra kusin John för att sova över. Därför var jag och matte precis ute en lång stund och lekte i parken. Jag träffade en del roliga hundar och återigen förundrades ägarna över hur lydig jag var för min ålder. Men en gång under promenaden gjorde jag matte besviken. Jag kunde inte låta bli att rusa fram till den där Golden-valpen. Men matte fick tag i mig och höll mig tillbaka tills jag tittade på henne och hon sa Varsågod. Det är bäst att vara duktig vovve!

k 
j

Voff!

Kommentarer
Postat av: Hundmodebloggen POSH POODLE

Vilken sötplutt! Maggie blir lite kär i de där stora ögonen :) Hon åt också tårta häromdagen, när vi var på hundkalas.

Kul att Lurvas är så lydig!

2008-09-01 @ 05:31:02
URL: http://poshpoodle.blogg.se/
Postat av: Linda

åhhh härliga födelsedagsbilder!! vilken lite söt lurvíg sak tycker jag och Bertil!

Ha det så gott!

2008-09-01 @ 20:21:01
URL: http://bertilblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test