Busig vovve, arg matte

Idag var jag med matte på stan då hon skulle köpa en filofax. Jag hjälpte till att välja! :) Det blev en rosa, den var fin. Men förutom att jag skötte mig bra på stan har jag tydligen varit lite för busig idag. Eller bråkig som matte, husse och Hanne säger. Fast idag var inte Husse hemma, han åkte till Gävle i morse... I alla fall: Jag biter i kopplet, eller så vägrar jag att gå. Jag morrar och drar i mattes och Hannes byxben eller så nafsar jag efter deras fingrar. Matte säger att jag förmodligen är inne i nån slags tidig trots-period just nu, men hon blir ändå arg och tar tag i mig och säger Fy till mig. Jag bryr mig just just då men sen gör jag om misstagen igen. Eller vovvtagen(?) Men jag har väl haft rätt så skojigt idag. Två långa lekstunder med matte och Hanne i parken, träffat lite hundar och så. Sovit rätt mycket. I morgon ska vi åka tunnelbana jag och matte, till Lisa. Undra hur det går. Sen ska matte och Lisa gå på bio, jag ska vara själv med Hanne. HAHA då kan jag busa ännu mer!!!
Voff!

Kommentarer
Postat av: HUNDMODEBLOGGEN SVARAR

Haha, jo, lite inspirerad av Lurvasfilmerna är jag nog. Men dina är ju proffsiga, jag kunde inte ens få den på rätt håll ;)

Vad fint det blev med ikonerna! Pricken över i!

Tack snälla för länken, lovar att lägga till dig så fort jag har fixat min lista!

2008-08-12 @ 04:23:17
URL: http://poshpoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test