Ny poll!

Nu har jag en ny fråga som du hittar enkelt här till vänster! Svara bara ja eller nej som du tycker. Och jag förutsätter då att ägaren har koll på sina hundar och att det inte är en hund som typ attackerar andra människor/hundar. Så det jag syftar på är att t.ex. två valpar ska kunna gå till en gräsmatta i en park och leka lösa en stund utan att behöva gå in i den leriga hundgården (som ibland inte finns) där det ofta bara är stora hundar som jag tycker är läskiga.
:)

Tyvärr vart layouten ganska konstig, men en ny röd layout kommer till jul (förlåt Poshpoodle, men jul = rött!) så håll ut tills dess!

Kommentarer
Postat av: Hundmodebloggen/Emma

Haha, klart ni ska ha rött - det är ju sött :)

Och jag tycker absolut att man ska få ha sina väluppfostrade hundar lösa på fler ställen!

2008-10-15 @ 00:43:00
URL: http://poshpoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test