Datum bestämt!

Hej! Precis kommit hem från en regning valpträff i Humlan. Som tur är ska det bli sol i morgon. Nu sitter jag i mattes knä, inlindad i en handduk och skriver/halvsover. Men för att anknyta till rubriken: Matte och jag har tagit det gemensama beslutet att den nya layouten ska vara på sin plats den 30:onde november redan! Vi hade först tänkt vänta till lite närmare jul eftersom temat ska vara vinter och jul... Men hallå - IKEA har ju redan börjat sälja julpynt!!! Så nu har ni något snyggt att se fram emot! (Fast man vet ju aldrig, det händer ju att matte klantar till de så ingenting blir gjort... Ni vet hur de e?!)
Voff!


Kommentarer
Postat av: c och saga

Vilken härlig blogg!

2008-10-17 @ 09:27:10
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/
Postat av: Patricia Klinteberg

Svar: Nej självklart inte för att gå ner i vikt. Går jag ner så ser jag bara det som en bonus. Jag gör det för att min mage behöver det, höhö :) Plus att man blir piggare osv. Efter två veckor så ska jag ju börja äta lite mer vanligt igen :D

2008-10-17 @ 17:15:27
URL: http://metrobloggen.se/patriciaklinteberg
Postat av: Hundmodebloggen POSH POODLE

Jag har hittat många illustrationer på gettyimages.com och dreamstime.com

De är antingen helt royalty-fria eller så kostar de några dollar att ladda ner och använda.

Kul med ny design!

2008-10-18 @ 03:09:07
URL: http://poshpoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test