Exalterad dag

Idag tog matte tyvärr inga bilder alls, men det har ändå varit en spännande dag. Vi åkte bil ända ner till Valbo där mattes andra syster Sanna bor med sina tvillingpojkar och man Patrick. Pojkarna hade 4-års kalas idag och det var massor med folk där. Jag var så upphetsad och nervös att jag knappt kissade på hela dagen så nu de sista timmarna hemma har jag kissat oräkneliga gånger. Mest på tidningen men en gång på golvet, jag kunde inte hålla mig.

Idag fick jag smaka på min burkmat som jag kommer att få i fortsättningen. Den var så god att jag inte lämnade en enda smula kvar. Sen så gick jag och matte ut och hon tog med sig en köttbulle. Vi tränade på "stanna" och "hit". Det gick ganska bra. Ibland fattade jag galoppen men ibland ville jag inte alls lyssna. Matte är lite orolig att jag ska bli en olydig hund eftersom jag är så busig och inte riktgit förstår innebörden av ett Nej, så hon har börjat leta efter valpkurser. Men jag kan inte direkt klaga på matte, hon kämpar på och visst är hon duktig, men jag vill ju ha det så bekvämt som möjligt.

Emma har åkt, väldigt tråkigt tycker jag för jag gillade henne. Hon sov ju på madrass på mattes golv och det var jättekul att attackera hennes ansikte och hår när hon sov. Jag är faktiskt inte på skrivhumör så jag ska gå och lägga mig en stund nu. Hejdå!
Voff!

Kommentarer
Postat av: Anna.

Hej, min hund heter Maxon. Han är en softis men ser verkligen inte ut som en, utan är mkt lurvigare + ljusare :) Känner igen de där med o inte vilja lyssna, de är en terriers speciallite! oh well lycka till med hundkursen + köttbullen, kissandet osv. Voff voff

2008-06-30 @ 22:10:58
URL: http://annawannabee.blogg.se/sommar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test