Mörtö Bunsön

Nu hoppas jag att du läser mamma, för idag träffade jag nämligen mina första hundkompisar! Den första var en malteser! Hur ofta är det att man trättar på en malteser, och det här var liksom på en liten skärgårdsö! Ödet!! Det gick så bra, han var 5 månader ungefär och hette Alex. Matte tyckte han var hemskt fin - fast inte lika fin som jag förstås. (hoppas jag) Vi lekte ett bra tag, sedan kom en något större hund och ville vara med, men han var lite äldre och inte alls lika rolig. Jag skötte mig så bra och många andra ställde sig runt om och tittade. Jag tror att Alex och jag ska träffas i morgon bitti igen. Matte tog massa bilder så jag ska be henne sätta in dem så fort vi kommer in till stan. Jag vet inte riktigt hur länge vi ska vara ute och segla. Det beror på väderet. (okej vi seglar inte vi går för motor för min skull. Men det är ju en segelbåt så man kan väl säga segla?!) Jag tycker det är mysigt. Jag har vant mig både vid flytvästen och vid vattnet. Idag badade jag självmant fast jag simmade inte... Men det gjorde matte! Kallt var det! Nu ska jag gå ut en sista gång innan vi ska gå och lägga oss i förpiken. Det är så himla mysigt där, jag har liksom ett eget litet rum.... ni får kolla in bilderna sen så fattar ni. Man blir trött av att vara på sjön! Godnatt!
Voff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test